Smoke's Dazing Split Build

Обсуждение всех классов персонажей, выигрышных стратегий и подборки скиллов.
Locked
Smoke Nightvogue
Posts: 7215
Joined: Tue Feb 03, 2004 9:00 am
Location: Moscow, Russia.
Contact:

Smoke's Dazing Split Build

Post by Smoke Nightvogue »

[build prof=A/Me name="Attacking Split Group" dom=4 dag=11+1+2 dead=5 sha=8+1 cri=10+1][Leaping Mantis Sting][Lotus Strike][Twisting Fangs][Hex Breaker][Assassin's Remedy][Beguiling Haze][Dark Prison][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Mo/Me name="Attacking Split Group" ins=10 smi=12+1+2 div=8+1][Smite Condition][Smite Hex][Signet of Mystic Wrath][Divine Boon][Smiter's Boon][Signet of Judgment][Mantra of Inscriptions][Channeling][/build]
[build prof=A/Me name="Holding Group" dom=5 dag=11+1+2 sha=11+1 cri=7+1][Golden Lotus Strike][Lotus Strike][Twisting Fangs][Hex Breaker][Assassin's Remedy][Beguiling Haze][Arcane Echo][Resurrection Signet][/build]
[build prof=E/Mo name="Holding Group" ear=9+1 wat=12+1+2 ene=3+1 hea=1 pro=9][Shatterstone][Freezing Gust][Blurred Vision][Water Attunement][Ward Against Melee][Glyph of Lesser Energy][Aegis][Resurrection Chant][/build]
[build prof=E/N name="Holding Group" cur=3 air=12+1+2 ene=12+1][Lightning Orb][Gust][Blinding Flash][Air Attunement][Rend Enchantments][Glyph of Lesser Energy][Gaze of Contempt][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Rt/Mo name="Holding Group" res=12+1+1 cha=12+1 spa=3][Warmonger's Weapon][Mend Body and Soul][Spirit Light][Spirit Transfer][Destruction][Weapon of Warding][Offering of Spirit][Remove Hex][/build]
[build prof=Rt/Mo name="Supporter of Split Group" res=12+1+1 cha=12+1 spa=3][Warmonger's Weapon][Mend Body and Soul][Spirit Light][Spirit Transfer][Life][Weapon of Warding][Offering of Spirit][Holy Veil][/build]
[build prof=Rt/A name="Flag Runner" res=12+1 cha=12+1+1][Ancestor's Rage][Warmonger's Weapon][Mend Body and Soul][Wielder's Boon][Protective Was Kaolai][Weapon of Warding][Weapon of Remedy][Dash][/build]

Equipment templates:

1: PkpxFXIGz2oIlyIF1MlyIBLfoyIXVHlyI9kLlyILFA
2: PkpRnWaTkiqwmiJNx0miJDLfiiJ9RvmiJ9kzmiJDLA
3: PkpxFvIGz2oQl1IF1Ul1IBLfo1IXVPl1I9kTl1ILFA
4: Pk5RR36XCTaGkJVRq+glJ9wGjlJBLXirJ5RXglJ9knhlJDB
5: PkpBmuaTkiq8glJ9wEjlJBLPirJ1RVglJ9klhlJDLA
6-7: Pk5hHtyaUzGtoKSFDtIppmDtIZYZFtG6p6CtGqncDtGaYB
8: Pk5RRX6nCTa0oCVLqYoyQP1coyQDLtoyQNVXoyQ9kboyQDL
Smoke Nightvogue
Posts: 7215
Joined: Tue Feb 03, 2004 9:00 am
Location: Moscow, Russia.
Contact:

Post by Smoke Nightvogue »

Well, actually, I'm not saying it's totally a split one... in 8vs8 the enemy monks will quickly get pwned too. The main idea is that you have two callers working on different targets at the same time, so at the moment of spike there'll be no healers capable of protecting the damage, this can be achieved in different ways, here's an example:

One Assassin jumps on 1st target, the Monk is using Signet of Judgment on the first enemy healer and the other group is ganking the 2nd Monk. This way, you'll have a knocked down enemy monk (preferably infuser), a dazed 2nd enemy Monk and a sin jumping on the other target like a Mesmer.

Obviously, someone is going to die, dazed monks can't heal. But basically, in 8vs8 you just jump at two monks at the same time and they say good bye to their team... :D
User avatar
SoT^Dreddy
Fearless Pirate
Posts: 650
Joined: Mon Apr 16, 2007 9:03 pm
Location: Moscow
Contact:

Post by SoT^Dreddy »

5 secs daze isn't awesome >_<
Smoke Nightvogue
Posts: 7215
Joined: Tue Feb 03, 2004 9:00 am
Location: Moscow, Russia.
Contact:

Post by Smoke Nightvogue »

But more than enough to take the Monk down, add a +33% Dazed upgrade here.
Szer
Senior Skipper
Posts: 845
Joined: Tue Jun 05, 2007 6:37 pm
Contact:

Post by Szer »

шрауд оф сайленс >>>> дейза =)
Smoke Nightvogue
Posts: 7215
Joined: Tue Feb 03, 2004 9:00 am
Location: Moscow, Russia.
Contact:

Post by Smoke Nightvogue »

Вчера проапдейтил билд - может у кого-то будут полезные идеи насчёт того, что ещё можно добавить? Меня в принципе всё устраивает, кроме второго номера, получается, что он ничего не делает, кроме КД и 175 дамага...
User avatar
Denis Mesmer
Ghostly Doombringer
Posts: 1825
Joined: Wed Jun 20, 2007 10:08 pm

Post by Denis Mesmer »

да, есть. Я не пойму, зачем первому ассасину хексбрейкер. Если уж он будет убивать соло хилера (в чём я сильно сомневаюсь), то дайте ему Тайгер станс, Флури что ль какой-нить несчастный или Флэил накрайняк. Далее. Дэйз висит 7 секунд, замедлялки нормальной нет , кд тоже. Как ты такой комбой убьёшь кого-то я не знаю. Ты тестировал этих персов?
Smoke Nightvogue
Posts: 7215
Joined: Tue Feb 03, 2004 9:00 am
Location: Moscow, Russia.
Contact:

Post by Smoke Nightvogue »

Ну, скажем так: мне бы хотелось. На рэндом арене под такими синами монки себя чувствуют очень херово, проблема в том, что на RA нет Gust'а или сигнета оф джаджмент, то есть монки банально убегают, но в ГвГ такого не будет, ну, может, будут какие-то траблы у первой группы (там, кстати, в начале атаки - крипл в случае движения), у второй - вряд ли, там же есть стандартная фризилка.

Проблема в том, что даже, если это будет работать, это довольно сложный билд, смысл которого в том, что при игре 8 на 8, в команде есть два синхронных коллера.

Второй хекс-брейкер необходим, иначе при игре в центре, один Месмер занерфит этого сина секунд так на 50, плюс не исключены встречи с хекс-прешшером.

P.S. Daze висит 9 sec (+ Silencing upgrade).
Locked

Return to “Профессии, стратегии, билды”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests