Ихмо буду этим, мб небольшая корректировочка.
Elemental Combat Talents (18 points)
Concussion - 5/5 points
Increases the damage done by your Shock spells by 5%.
Convection - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%.
Reverberation - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Shock spells by 1 second.
Elemental Focus - 1/1 points
Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.
Improved Fire Nova Totem - 2/2 points
Reduces the delay before your Fire Nova Totem activates by 2 seconds.
Enhancement Talents (11 points)
Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.
Improved Ghost Wolf - 2/2 points
Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second.
Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.
Two-Handed Axes and Maces - 1/1 points
Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.
Restoration Talents (22 points)
Tidal Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.
Totemic Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your totems by 10%.
Combat Endurance - 1/1 points
Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat.
Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.
Tidal Mastery - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%.
Nature's Swiftness - 1/1 points
When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.
Я понял, что шамке надо вкладываться во всё по немногу, что мы и видим в этом билде, рестор до NS качать надо полюбак, тк инстахил решает. Elemental Combat раскачаны шоки, а хули нам ещё от него нада
Elemental Focus тож крута, а вот нахуя нова я чёт не вкурю. Enhancement Talents вулфа я думаю после 40 уберу (если на хорз низя сесть в бою, то не уберу ) двуручка больше для развекалова ихмо, да и поэксперементировать не лишнее. Вобщем гут билд.
2Саид: а чё там про бидлы думает твой убийца офф? rolleyes
Билд шамки.
Закладка элементаль бесполезная ВСЯ. Почему? Потому что её хватает на 1 бой, а против приста так вообще не хватает из-за кол-ва маны которое ты тратишь на шоки. Я все дуели беру выносливостью, т.е. Закладка рестор прокачена до натур свифтнесс естественно, а дальше всё идёт в энчантах до флурди, гарундинга и улучшения виндфури. Остальные таланты не распределил. Против шадоу приста дуелюсь так, перед началом боя ставлю 2 тотема сеаринг и граундинг, когда ещё не закончился отсчёт пытаюсь забежать за спину противнику попутно пуржем снимая все бафы, к тому моменту если повезёт перед фиром можно успеть двинуть топором пару раз После фира опять сразу ставлю граунинг если он сбит и сеаринг, и дальше уже бью эрч шоком на долгие касты. Ну попутно снимается павер ворд пуржем итд. Вообще на словах всё глупо звучит, сама игра складывается из обстоятельств.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests